Profesionalus asfaltavimas ir asfaltuoto kelio remontas. Asfalto dangos nusidėvėjimas ir atsiradusios duobės kelia pavojų eismo dalyviams bei gadina transporto priemones. Mūsų komanda siūlo aukštos kokybės asfalto duobių taisymo ir kelio remonto darbų paslaugas Vilniuje ir jo apylinkėse. Atliekame darbus preciziškai laikydamiesi technologinių reikalavimų, kad sutvarkyta kelio danga būtų ilgaamžė ir saugi. Pasitikėdami mūsų paslauga, gausite operatyvų problemos sprendimą, profesionalų aptarnavimą ir ilgalaikį rezultatą, kuris skatina pasitikėjimą atliktų darbų kokybe
Mes atliekame kelio remonto darbus nuosekliai, laikydamiesi patikrintos remonto technologijos. Kiekvienas etapas yra svarbus norint pasiekti tvirtą ir lygų kelio paviršių. Žemiau pateikiami pagrindiniai mūsų asfalto duobių taisymo proceso etapai – nuo pažeistos vietos paruošimo iki galutinio užbaigimo.
Užpildykite formą ir mes su jumis susisieksime
Pirmiausia pažymime remontuotiną vietą. Tai daroma naudojant ryškius dažus ar ženklinimo priemones, kad būtų aiškiai matomas duobės ar pažeisto asfalto plotas. Tikslus žymėjimas padeda nustatyti, kokio dydžio plotą reikės išpjauti ir atstatyti. Be to, šiame etape aptveriame ar pažymime teritoriją signalinėmis priemonėmis (kūgiais, laikinais ženklais), kad aplinkiniai eismo dalyviai žinotų apie vykdomus kelio remonto darbus ir būtų užtikrintas jų saugumas. Kruopštus žymėjimas leidžia suplanuoti tolimesnius veiksmus ir užtikrina, kad duobių taisymas vyks sklandžiai bei apims visas pažeistas vietas.
Pažymėjus kelio remonto zoną, kitas žingsnis – pjaustymas deimantiniu pjūklu aplink pažeistą vietą. Naudojame galingą profesionalų pjovimo įrankį su deimantiniu disku, kuris leidžia tiksliai išpjauti asfalto dangą ties pažymėtomis linijomis. Šis procesas suformuoja lygias stačias duobės kraštines. Lygūs kraštai yra labai svarbūs – jie padeda naujam asfaltui tvirtai sukibti su senuoju paviršiumi ir neleidžia lopui ištrupėti. Pjaudami deimantiniu pjūklu, taip pat kontroliuojame pjovimo gylį, kad būtų pasiekta visa pažeista asfalto dalis iki tvirto pagrindo sluoksnio. Švariai ir tiksliai apipjaustyti kraštai – tai profesionalaus kelio remonto požymis, užtikrinantis lopomo ploto vientisumą.
Atlikus išpjovimą, pradedame pažeistos dangos šalinimą. Kasimas vykdomas rankiniais įrankiais (kastuvu, laužtuvu) arba mažąja mechanizacija (pvz., pneumatiniais kaltais ar mini ekskavatoriumi), priklausomai nuo duobės dydžio ir gylio. Pašaliname visą suskilusį, susilpnėjusį asfaltą iš išpjautos vietos. Labai svarbu kruopščiai pašalinti seno asfalto likučius ir bet kokias birias medžiagas duobėje – paliekame tik tvirtą pagrindo sluoksnį. Išvalius duobę, surenkamos visos atliekos: senos asfalto nuolaužos ir purvas nedelsiant išvežami iš darbo zonos, kad netrukdytų tolimesniems darbams. Švara duobėje – būtina sąlyga, jog naujas asfaltas gerai sukibtų ir kelio remonto darbai duotų ilgalaikį efektą.
Pašalinus pažeistą asfaltą, įvertiname pagrindo būklę. Jeigu po senu asfaltu esantis pagrindas yra išdaužytas ar per silpnas, jį būtina sustiprinti. Duobės dugną ir pagrindą išlyginame bei užpildome skalda, tinkama kelių pagrindams. Šį sluoksnį kruopščiai išlyginame, formuodami lygų ir stabilų pagrindą būsimam asfaltui. Labai svarbu tinkamai sutankinti skaldą, naudojame vibro plokštę, kad pagrindas būtų tvirtas, neįdubtų ir neprasėstų vėliau. Tinkamai paruoštas ir sutvirtintas pagrindas užtikrina, jog paklotas asfaltas tarnaus ilgai ir atlaikys transporto apkrovas, nesukeldamas naujų įdubimų.
Prieš klojant naują asfaltą, būtinas tarpinis etapas – specialios asfalto emulsijos naudojimas. Tai bituminė emulsija kuri padengiama ant paruošto pagrindo paviršiaus ir išpjautų asfalto kraštų. Plonu sluoksniu padengiame visas duobės vidines sieneles ir dugną. Bitumo emulsijos naudojimas yra kritiškai svarbus, nes jie pagerina naujo asfalto sukibimą tiek su esamu pagrindu, tiek su senos dangos kraštais. Ši priemonė veikia tarsi rišiklis, ji užtikrina, kad nesusidarys plyšiai tarp seno ir naujo asfalto, pro kuriuos galėtų skverbtis vanduo. Tinkamas sukibimas yra ilgaamžio kelio remonto pagrindas, todėl nepagailime laiko kruopščiai padengti paviršių bitumu prieš klojant asfaltą.
Paruošus pagrindą ir padengus jį emulsija, pradedame naujo asfalto klojimą. Pirmiausia klojamas bazinis asfalto sluoksnis. Šis asfaltas yra stambesnės frakcijos ir skirtas užpildyti duobės iki viršaus paliekant vietos baigiamajam sluoksniui. Tolygiai paskirstome karštą asfaltą duobėje taip, kad jis gerai užpildytų visas ertmes. Jei duobė labai gili, bazinį sluoksnį galime kloti keliais etapais, kiekvieną jų atskirai sutankinant. Bazinis sluoksnis suteikia tvirtumą ir stabilumą pataisytai dangai, todėl ypatingai rūpinamės jo kokybe. Naudojame sertifikuotus asfalto mišinius. Užpildžius duobę baziniu asfalto sluoksniu, paviršius paliekamas šiek tiek žemiau esamo kelio dangos lygio, kad tilptų baigiamasis sluoksnis.
Kai apatinis sluoksnis paklotas ir sutankintas, pereiname prie viršutinio – baigiamojo asfalto sluoksnio klojimo. Viršutinis sluoksnis naudojamas smulkesnės frakcijos asfaltas, užtikrinantis lygų kelio paviršių ir atsparumą klimato poveikiui bei eismo apkrovoms. Karštą asfaltą tolygiai paskirstome ant viršaus taip, kad jis šiek tiek išsikištų virš aplinkinės dangos lygio – tai reikalinga, nes sutankinus paviršių, asfaltas suslūgs iki reikiamo aukščio. Klojant baigiamąjį sluoksnį, ypač svarbu kruopščiai sulyginti asfaltą su esama kelio danga, kad neliktų jokių nelygumų ar pakopų. Mūsų darbuotojai naudojasi specialiais asfaltui lyginti skirtais įrankiais, kad pasiektų vienodai lygų paviršių dar prieš galutinį tankinimą.Kai apatinis sluoksnis paklotas ir sutankintas, pereiname prie viršutinio – baigiamojo asfalto sluoksnio klojimo. Viršutinis sluoksnis naudojamas smulkesnės frakcijos asfaltas, užtikrinantis lygų kelio paviršių ir atsparumą klimato poveikiui bei eismo apkrovoms. Karštą asfaltą tolygiai paskirstome ant viršaus taip, kad jis šiek tiek išsikištų virš aplinkinės dangos lygio – tai reikalinga, nes sutankinus paviršių, asfaltas suslūgs iki reikiamo aukščio. Klojant baigiamąjį sluoksnį, ypač svarbu kruopščiai sulyginti asfaltą su esama kelio danga, kad neliktų jokių nelygumų ar pakopų. Mūsų darbuotojai naudojasi specialiais asfaltui lyginti skirtais įrankiais, kad pasiektų vienodai lygų paviršių dar prieš galutinį tankinimą.
Paklojus reikiamą asfalto kiekį, atliekamas kruopštus paviršiaus lyginimas ir galutinis tankinimas. Naudojame vibroplokštę, rankinį volą arba mažą mechanizuotą volą, priklausomai nuo lopo ploto dydžio. Lyginimo metu užtikriname, kad naujas asfaltas idealiai susilygintų su esamu kelio paviršiumi – tai svarbu tiek dėl važiavimo komforto, tiek dėl vandens nuvedimo (kad nekauptųsi balos). Tuomet vykdomas intensyvus tankinimas vibruojant asfaltą. Tankinimą pradedame nuo kraštų ir judame link vidurio, kad siūlės prie senos dangos būtų gerai sutankintos. Tinkamai sutankintas asfaltas užtikrina, jog pataisyta vieta atlaikys transporto srautą nepriekaištingai – neįdubs, neskils ir nesukurs naujų defektų. Po tankinimo patikriname, ar paviršius lygus, be bangavimų, ir prireikus dar kartą perlyginame bei sutankiname, kol pasiekiamas optimalus rezultatas.
Baigus tankinti, ypatingą dėmesį skiriame suremontuotos vietos kraštų apdirbimui. Naujo asfalto ir senos dangos sujungimo vietos (kraštai) padengiami bitumine mastika arba karštu bitumu. Šis kraštų apdirbimas užsandarina siūlę tarp naujo ir seno asfalto, apsaugodamas nuo vandens patekimo. Vandeniui prasiskverbus po danga, žiemą susidaro ledas, kuris plečiasi ir vėl gali iškelti naują duobę – todėl sandarumas yra butinas. Taip pat apžiūrime, kad kraštuose neliktų birių medžiagų ar plyšių. Jei reikia, paviršių dar kartą nuvalome, pašaliname smulkius akmenukus. Tinkamai apdoroti kraštai ne tik saugo nuo drėgmės, bet ir suteikia estetišką vaizdą, lopo plotas susilieja su likusia kelio danga. Po šio etapo remontuota vieta atrodo tvarkingai ir yra visapusiškai parengta atlaikyti aplinkos poveikį.
Galiausiai atliekami visi baigiamieji darbai, kad teritorija būtų švari ir saugi eismui. Surenkame likusias medžiagas, nukeliame laikinus kelio ženklus ar kūgius, jei jie buvo statyti darbų zonos apsaugai. Patikriname visą sutvarkytą plotą, įsitikiname, kad danga be defektų, asfaltas tinkamai prigludęs, nėra išsikišusių ar neprisitvirtinusių atplaišų. Baigus tvarkyti, duodame naujai suremontuotai dangai laiko atvėsti ir sukietėti. Paprastai netrukus po sutvarkymo kelio atkarpa vėl galima naudotis pilnai, o klientas gali džiaugtis lygiu ir saugiu keliu be jokių duobių. Visas kelio remontas atliekamas atsakingai ir paliekama tvarkinga aplinka, tad jums nereikės rūpintis jokiais papildomais darbais.
Esame pasiruošę pasirūpinti, kad jūsų keliai Vilniuje ir apylinkėse būtų lygūs, saugūs ir ilgaamžiai. Asfalto duobių taisymas – tai investicija į eismo saugumą ir turto išsaugojimą. Mūsų profesionali komanda užtikrina, kad kelio remontas bus atliktas kruopščiai, laikantis visų reikalavimų. Pasitikėdami mumis, gausite partnerį, kuris atsakingai rūpinasi savo darbu – nuo pirmo skambučio iki galutinio rezultato.
Neatidėliokite kelio remonto darbų – susisiekite su mumis ir mes padėsime išspręsti asfalto dangos problemas greitai ir kokybiškai. Mūsų tikslas – patenkintas klientas ir tvarkinga kelio danga, kuria galėsite naudotis be rūpesčių daugelį metų. Pasirūpinsime, kad kiekviena kelio duobė būtų sutaisyta profesionaliai, o jūs galėtumėte vėl džiaugtis sklandžiu važiavimu Vilniaus keliais!
Atliekant asfaltuoto kelio duobių taisymą, naudojame profesionalią techniką ir griežtai laikomės saugos reikalavimų. Mūsų komanda dirba su moderniais, patikimais įrankiais, kurie leidžia darbus atlikti kokybiškai ir efektyviai:
Pjovimo įranga: deimantinis pjūklas (diskinis pjaustytuvas) tiksliai ir greitai pjauna asfaltą, užtikrindamas lygias kraštines.
Kasimo technika: kirtikliai, kastuvai, pneumatiniai kaltai, o didesniems darbams – mini ekskavatoriai, skirti senam asfaltui iškasti.
Tankinimo įranga: vibroplokštės, rankiniai arba mažieji volai, skirti pagrindui ir naujam asfaltui kokybiškai sutankinti.
Asfalto klojimo priemonės: karšto asfalto transportavimo indai (termosai), mentės, lyginimo lentos, volai paviršiui užlyginti.
Kraštų užsandarinimo įrankiai: bitumo purkštuvai arba teptukai bituminėms emulsijoms padengti, dujų degikliai mastikai pašildyti.
Visi mūsų darbuotojai yra aprūpinti reikiamomis apsaugos priemonėmis. Darbo metu dėvime atšvaitines liemenes, apsauginius šalmus, akinius bei pirštines. Taip pat naudojame klausos apsaugą dirbant su triukšminga įranga. Prieš pradedant darbus, zona būna tinkamai paženklinta kelio ženklais, kūgiais, kad būtų aišku apie vykstantį remontą ir užtikrinamas aplinkinių saugumas. Laikomės visų darbų saugos normų – tai apsaugo tiek mūsų komandą, tiek jūsų turtą ir eismo dalyvius. Profesionalūs įrankiai ir griežtos saugos procedūros leidžia darbus atlikti sklandžiai ir sumažina netikėtumų riziką iki minimumo.
Pasirinkę mus savo kelio dangos remonto partneriais, gaunate ne tik sutaisytą kelią, bet ir visą kompleksą privalumų:
Patirtis ir profesionalumas: Turime ilgametę patirtį atliekant asfalto kelio remonto darbus Vilniuje ir aplinkiniuose rajonuose. Mūsų specialistai puikiai išmano vietos klimato sąlygas ir kelių eksploatavimo ypatybes, todėl žino, kaip pasiekti geriausią rezultatą.
Kokybė ir ilgaamžiškumas: Naudojame tik sertifikuotas medžiagas ir patikimą techniką. Kiekvienas asfalto duobių taisymas atliekamas laikantis aukščiausių kokybės standartų, todėl sutvarkytos dangos tarnavimo laikas ilgas. Suteikiame garantiją atliktiems darbams, tad galite būti ramūs dėl rezultato.
Operatyvumas: Suprantame, kad kelio duobės sukelia nepatogumų, todėl reaguojame greitai. Susisiekus su mumis, operatyviai įvertiname situaciją ir suplanuojame remontą artimiausiu metu. Darbus stengiamės atlikti per trumpiausiai įmanomą laiką.
Skaidri kaina: Iš anksto suderiname darbų planą ir kainodarą. Mūsų kainos konkurencingos, atitinkančios darbų apimtį ir naudojamas medžiagas. Jokių paslėptų mokesčių – žinote, už ką mokate. Atvykstame apžiūrėti pažeidimų ir pateikiame sąmatą nemokamai.
Kliento poreikių supratimas: Kiekvieną užsakymą vertiname individualiai. Patariame dėl geriausių sprendimų, o pabaigus darbus – suteikiame rekomendacijas, kaip prižiūrėti asfaltuotą dangą, kad ji išliktų kuo ilgiau be defektų.
Vilnius m. Vilniaus rajonas
aplink Vilnių m. 50km
Pirmadienis – Penktadienis 08:00 – 20:00
Pirmadienis – Šeštadienis 08:00 – 20:00